CONDIȚII GENERALE ale SC ”E. Miroglio Trade SRL'’

pentru utilizarea magazinului on-line www.dikastore.ro

I. DISPOZIȚII GENERALE


1. Acest document constituie condițiile generale de utilizare a platformei virtuale pentru vânzarea de bunuri www.dikastore.ro și subdomeniile acestuia, care stabilesc normele de utilizare, inclusiv încheierea unui contract de vânzare cu acest magazin on-line. Prin plasarea unei comenzi pe site-ul www.dikastore.ro clientul declară, că este familiarizat cu acești termeni generali și acceptă că acestea sunt obligătorii în relațiile sale cu Vânzătorul, și se angajează să le respecte.
2. Identificarea utilizatorului/clientului în scopul de a reproduce declarația sa de acceptare Termenilor si Condițiilor generale, precum și comanda plasată, se face prin stocarea fișierelor log pe serverul de fișiere www.dikastore.ro server de fișiere, stocarea adresei IP a utilizatorului/clientului, precum și orice alte informații.

2. DEFINIȚII

2.1. Vânzător - „E. Miroglio Trade SRL‘' sau orice partener al „E.Miroglio Trade SRL'’ cu inregistrare in Bucuresti Sector 1, Bd. G-ral., Ghe. Magheru, Nr 32-36, Ap. 15, CUI: RO 38306580.
2.2. Client - orice persoană fizică sau juridică sau altă entitate juridică care utilizează magazinul on-line „DIKA“ în orice mod, inclusiv, dar nu numai, studiindu-l, plasează comenzi, cumpără, returnează bunuri și altele.
2.3. Site-ul - o platformă virtuală pentru vânzarea de bunuri situată pe domeniul www.dikastore.ro și subdomeniile sale.
2.4. Contul - secțiunea a site-ului, formată de adresa de e-mail și parola, care permite clienților să trimită Comandă și care conține informații cu privire la Client.
2.5. Favorite - o secțiune din cont, care permite Cumpărătorului /Utilizatorului să creeze propriile liste de produse preferate.
2.6. Comandă - un document electronic, care reprezintă o formă de comunicare între Cumpărător și Vânzător, prin care Cumpărătorul declară Vânzătorului prin intermediul site-ului, intenția sa de a cumpăra bunuri și servicii de pe site.
2.7. Bunuri și Servicii - orice obiect al contractului de vânzare-cumpărare de pe Site.
2.8. Promoții- orice comunicare comercială care vizează promovarea anumitor bunuri și/sau servicii care sunt oferite în cantități limitate, cu excepția cazului în care comunicarea comercială nu se specifică altfel, pentru o anumită perioadă de timp specificată de Vânzător.
2.9. Contractul - reprezintă contractul încheiat de la distanță între Vânzător și Cumpărător pentru vânzarea de bunuri și/sau servicii din site-ul web, o patre integrată a acestora fiind Termenilor si Condițiilor générale de utilizare a site-ului.

2.10. CUPRINS:

a) toate informațiile de pe Site, care sunt accesibile printr-o conexiune la Internet și utilizarea unui dispozitiv conectat la internet
b) informații cu privire la Clienți și legate de și/sau servicii, și/sau tarifele aplicabile de către părțile terțe cu care Vânzătorul a încheiat sub o anumită formă acorduri de parteneriat,
c) datele Vânzătorului sau alte date referitoare la acesta.


2.11. Rambursarea sumelor – o acțiune din partea „E.Miroglio Trade SRL” pentru restituirea unei sume Cumpărătorului, ca urmare a încetării sau neexistenței unui contract de vânzare-cumpărare din Site efectuată numai prin transfer bancar.
2.12. Specificații - Toate caracteristicile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor, astfel cum sunt specificate în descrierea lor, furnizate de producător.
2.13. Utilizator - este orice persoană care a încărcat site-ul/numele site-ului/ pe calculatorul său.
2.14. Comanda - este orice bun selectat și toate celelalte atribute legate de livrarea și plata produsului de către client/utilizator.
2.15. Magazinul internet www.dikastore.ro este proprietatea COMERCIANTULUI.

3. COMANDA


3.1. Clientul poate lansa o comandă către magazinul electronic, prin indicarea unei adrese e-mail valabile; completarea adresei reale pentru livrarea mărfurilor, completarea datelor adevărate de contact - două numere de telefon.
3.2. Clientul se obligă și este responsabil pentru toate datele de achiziție, pe care le-a declarat prin comanda completată și lansată Vânzătorului, să fie adevărate, complete și corecte la data expedierii comenzii.
3.3. Fiecare Bun și/sau Serviciu adăugate in coșul de cumpărături, este disponibilă pentru cumpărare în cadrul cantităților disponibile. Adăugarea unui Bun și/sau Serviciu în coșul de cumpărături, nu conduce la înregistrarea comenzii și salvarea automată a Bunului și/sau Serviciului. Comanda este activată prin apăsarea butonului „Comandă“ și după ce site-ul încărcă toate informațiile despre o anumită comandă (articole comadate, data și adresa de livrare). Această acțiune are o forță juridică obligatorie. Clientul primește un mesaj electronic / e-mail / de la adresa de confirmare a comenzii online.romania@dika.com, și cu primirea acestei confirmări, se consideră că contractul este încheiat. Locul încheierii contractului este adresa de management al Vânzătorului, iar data semnării contractului- data expedierii confirmării de către Vânzător. Locul livrării mărfurilor este o adresa valabila pe teritoriul României. Contractele cu adresa de livrare în afara teritoriului României nu se vor încheia și nu se vor executa.
3.4. În cazul comenzii lansate cu succes, Utilizatorul primește o confirmare a comenzii prin e-mail, la adresa de e-mail specificată de acesta „E. Miroglio Trade SRL” nu este responsabil în cazul în care clientul nu primește un e-mail de confirmare, deoarece a greșit adresa de e-mail, precum și datorită unui motiv care se datorează sistemului electronic în care este înregistrată adresa clientului. În confirmarea prin e-mail se indică produsele comandate, numărul comenzii, data și ora în care este lansată comandă. Înainte de confirmarea comenzii, Vânzătorul are dreptul de a efectua o precizare a comenzii prin telefon doar dacă sunt necesare informații suplimentare. După precizare Vânzătorul poate accepta sau respinge comanda. Prin primirea unui e-mail de confirmare, contractul se consideră încheiat.
3.5. Prin lansarea comenzii Clientul autorizează Vânzătorul să-l contacteze prin orice mod posibil, atunci când este necesar, în legătură cu comanda sau Contractul încheiat. Pentru a lua legătură cu consumatorul, Vânzătorul poate folosi terțe părți, inclusiv mandatari sau centre de asistență/call centre și altele.
3.6. Vânzătorul are dreptul de a refuza, de a executa și/sau de a anula o comandă deja lansată de a clientului, pentru care va notifica Clientul, în cazul în care valoarea produselor comandate nu intră în contul Vânzătorului în cazul de plăți on-line, precum și cu condiția ca Datele furnizate de client de pe Site sunt incomplete și/sau incorecte. În aceste cazuri, refuzul, anularea comenzii nu poartă nici o răspundere sau obligație ulterioară a oricărei părți împotriva celeilalte, și în consecință, nici una dintre ele nu are dreptul de a solicita despăgubiri de la cealaltă parte pentru anularea comenzii.
3.7. Vânzătorul își rezervă dreptul de a rezilia unilateral contractul cu client prin notificare electronică / e-mail / de la adresa online.romania@dika.comelectronică specificată de utilizător, în cazul în care toate bunurile sau o parte din bunurile comandate sunt epuizate sau nu pot fi livrate din motive independente de furnizor. În lipsa disponibilității mărfurilor comandate în cadrul săptămânii de lucru, Vânzătorul va notifică utilizatorul/clientul cu privire la epuizarea acesteia prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificată de client. În cazul în care a fost făcut transfer bancar în contul Vânzătorului, clientul printr-un mesaj /e-mail /la adresa online.romania@dika.com poate alege restituirea sumei plătite, sau alegerea unor alte bunuri disponibile, precum prețul plătit de utilizator va fi scăzut din prețul bunului nou ales.
3.8. Produsele achiziționate de la magazinul on-line pot fi returnate sau înlocuite de către utilizator în magazinul Vânzătorului cu marca „Dika“, sau să fie trimise în detrimentul utilizatorului la depozitul central al Vânzătorului, la adresa indicată mai jos în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea bunurilor. Produsele trebuie să fie însoțite de o chitanță sau factură, să fie în aspect comercială bun cu etichetele și ambalaje originale, fără defecte și/sau urme de produse cosmetice.
În cazul în care clientul dorește să schimbe mărimea produsului comandat, clientul trebuie să completeze un 'formular de înlocuire cu altă mărime'. Înlocuirea are loc dacă noua dimensiune este disponibilă. În lipsa unei mențiuni exprese pentru înlocuirea mărimii produsului comandat în formularul de înlocuire, se consideră că este prezentă returnarea unui produs.
În cazul în care clientul dorește înlocuirea unui articol cu un alt model articol, este necesar să fie completat un „formular de înlocuire a articolului cu un alt model articol.“ Înlocuirea va avea loc dacă noul articol /model/ dimensiune este disponibil.

La înlocuirea unui articol cu valoare mai mare, Clientul plătește diferența odată cu trimiterea formularului sau cel târziu până la data livrării. La înlocuirea cu un articol de valoare mai mică, E. Miroglio Trade SRL va restitui diferența prin transfer bancar.
Toate costurile de transport pentru returnare și înlocuire sunt în detrimentul clientului. Bunurile vor fi returnate cu confirmare de primire, în caz contrar''E. Miroglio Trade SRL” nu este răspunzătoare pentru bunurile pierdute. Bunurile trebuie returnate la următoarea adresă: magazinul 'Dika' din incinta Mall Afi Palace Cotroceni, Bd. Vasile Milea, nr 4, Sector 6, Bucuresti.


3.9. Rambursarea sumei pentru bunurile returnate în magazinul 'Dika' din incinta Mall Afi Palace Cotroceni Bd. Vasile Milea, nr 4, Sector 6, Bucuresti de la punctul 3.8 , se face prin transfer bancar în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii mărfii în magazinul 'Dika' din incinta Mall Afi Palace Cotroceni, Bd. Vasile Milea, nr 4, Sector 6, Bucuresti.
Detaliile contului bancar la care Cumpărătorul dorește să primească suma sunt furnizate în formularul de returnare. 'E. Miroglio Trade SRL” nu este responsabil pentru un cont bancar specificat incorect. În cazul plății cu card bancar și a necesității unei rambursări, atunci suma va fi rambursată pe cardul bancar cu care a fost plătită comanda. Toate costurile de rambursare bancare sunt în detrimentul clientului.
3.10. În cazul în care bunurile și/sau Serviciile comandate și preplătite de către Client nu pot fi livrate / furnizate de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul pentru acest lucru, și va rambursa în contul Clientului bunurile și / sau serviciile deja plătite în termen de 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a stabilit acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres dorința de a rezilia Contractul.
3.11. Clientul poate refuza comanda plasată, fără a trebui să-și motiveze refuzul. Anularea comenzii se poate face prin telefon sau prin e-mail la site-ul în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea bunurilor. Pentru ca refuzul să fie valabil, utilizatorul trebuie să furnizeze: numărul comenzii, numărul de telefon lăsat în comandă, numele cu care este înregistrat, adresa de e-mail cu care este înregistrat pe site www.dikastore.ro, costul comenzii și să completeze un formular de returnare a bunurilor care va însoți livrarea. Toate costurile de rambursare bancare sunt în detrimentul clientului.
3.12. O reclamație poate fi făcută atunci când articolul achiziționat nu se potrivește cu contractul dintre părțile contractului de vânzare. Discrepanța în acordul dintre părți poate fi exprimată în:
a ) defectele de producție ale produsului;
b) nerealizarea întregii cantități solicitate;
c ) livrarea altor bunuri decât cele comandate;
d) inconsecvența livrării cu marimea și/sau culoarea anunțată - mărfurile expediate în diferite dimensiuni și / sau culori diferite de cele comandate;
e) mărfuri deteriorate în timpul transportului.
3.13. Reclamația poate fi depusă la ”E.Miroglio Trade SRL” la adresa de e-mail indicată online.romania@dika.com, și odată cu această Clientul trebuie să returneze mărfurile în termen de 14 (paisprezece) zile de la primirea bunurilor.

3.14. În caz de reclamație, clientul poate alege să primească un articol fără defecte sau într-o altă dimensiune sau o altă culoare sau returnarea bunurilor împotriva restituirii sumei plătite. Consultantul magazinului electronic poate oferi înlocuirea produsului cu unul sau mai multe articole diferite la prețul articolului sau un articol nou. Clientul plătește suplimentar, în cazul în care celălalt articol este mai scump, sau sunt oferite două articole pentru același preț sau utilizatorului se rambursează diferența dintre articolul înlocuit și cel nou, în cazul în care prețul noului produs este mai mic decât prețul plătit de Utilizator.
3.15. În toate cazurile, înlocuirea costurilor de transport a mărfuri sunt suportate de către client în ambele direcții, cu excepția cazului în care înlocuirea este impusă din vina Vânzătorului. În cazul în care clientul dorește să înlocuiască sau să returneze un produs, acest lucru se poate face cu o companie de curierat aleasa de acesta.

4. PLATA

4.1. Clientul plătește prețul integral al produsului, anunțat pe site-ul Vânzătorului. Nu se acceptă o plată parțială. În cazul în care clientul plătește doar o fracțiune din prețul anunțat a mărfii, se consideră că, acesta s-a retras de contract, precum suma plătită se restituie clientului în contul său în termenul convenit.
4.2. Plata se consideră efectuată prin validarea contului bancar al Vânzătorului/ la plata prin transfer bancar/ în termen de trei zile sau prin predarea sumei unui curier / la plată cu ramburs.
4.3. Forma de plată va fi indicată de client la plasarea comenzii.
4.4. Costurile cu privire la plată sunt în detrimentul clientului.
4.5. Plata bunurilor comandate poate fi efectuată prin:
- transferul de sume către contul bancar al Vânzătorului prin utilizarea sistemelor de plată autorizate și a serviciilor de plată (inclusiv prin carduri bancare)
- plată în numerar la livrarea mărfii prin curier cu metoda de plată selectată 'plată cu ramburs'
Indiferent de modalitatea de plată aleasă, prețul anunțat al bunurilor nu se modifică și nu se percep comisioane suplimentare de procesare a plății.
4.6. Pentru fiecare articol comandat, utilizatorul trebuie să plătească prețul anunțat în magazinul electronic la momentul confirmării comenzii.
4.7. Comisioane bancare privind plata cheltuielilor de preț și de transport pentru livrarea bunurilor, care nu sunt incluse în preț vor fi suportate de către client.

5. FURNIZAREA BUNURILOR


5.1. Livrarile se fac prin firma de curierat „FAN Courier“ / numit curier sau curierul / numai pe teritoriul României.
5.2. Livrările se fac doar la comenzile primite cu succes. La ambalarea bunurilor comandate, utilizatorul va fi informat prin e-mail. Bunurile sunt transferate la curier pentru transport la adresa respectivă, si AWB curierului este dovada de livrare a mărfurilor.
5.3. Termenul de livrare după acceptarea comenzii de către Client este de 2 până la 6 zile lucrătoare. Toate comenzile trimise prin curier sunt prevăzute cu o opțiune de revizuire.
5.4. Costul livrării produselor este plătit de client și este următorul:
a) la ridicarea din magazinul Dika - 0 Lei.
b ) la ridicarea comenzilor de la un birou al companiei de curierat

„FAN Courier“ -0 Lei

c) la adresa clientului: * la comenzi până la 230 LEI – 19 LEI
* la comenzi de peste 230 LEI - 0 LEI
5.5. Comenzi, care la ordinul clientului sunt trimise pentru primire de la birou „FAN Courier“, vor fi stocate în biroul curieratului în termen de 10 zile lucrătoare de la data expedierii. În cazul în care coletul nu va fi revendicat în această perioadă, E.Miroglio Trade SRL considerată contractul reziliat de către client.
5.6. Opțiunea de , ‘’revizuire” este dreptul Cumpărătorului de a examina produsul pentru defecte înainte de a accepta bunul. Cu excepția cazului în care se convine altfel în aceste condiții generale, opțiunile de examinare pentru livrările făcute prin curier la biroul „FAN Courier“ sau la adresa Cumpărătorului se exercită liber și în conformitate cu serviciile de curierat „deschise înainte de a plăti‘’.

6. PRELUCRAREA ȘI PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Politica de confidentialitate a datelor cu character personal


6.1. „E.Miroglio Trade SRL” în calitate de administrator în sensul legii, colectează date cu caracter personal ale persoanelor care vizitează site-ul magazinului online „DIKA“ și prin urmare, se angajează să asigure confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal , oferite de clienții/utilizatorii prin intermediul magazinului on-line DIKA.
Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal a „E.Miroglio Trade SRL” guvernează în general, modul de culegere a datelor, modul în care acestea sunt utilizate, condițiile în care aceasta pot fi dezvăluite terților și modul de stocare.6.2. Fiecare client, care utilizează site-ul și serviciile oferite de acesta, se consideră că este familiarizat cu această politică și se angajează să se conformeze acesteia.
6. 3. Ce fel de date cu caracter personal sunt colectate.
„E.Miroglio Trade SRL” colectează numai datele personale ale clienților, care sunt adecvate, necesare , conexe cu ținta, care sunt prelucrate („reducerea datelor la minim “), care nu includ categorie specială de date cu caracter personal ( „date sensibile“) . Informațiile personale colectate includ numele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa IP.
6. 4. Datele cu caracter personal, pe care „E.Miroglio Trade SRL” colectează în legătură cu serviciile sale prin intermediul site-ul magazinului online „DIKA“ întotdeauna sunt prelucrate numai în scopul specific, pentru care au fost furnizate de către clienți / utilizatori, și nu sunt procesate într-o manieră incompatibilă cu aceste scopuri.
6.5. „E.Miroglio Trade SRL” prelucrând datele cu caracter personal furnizate, garantează un nivel adecvat de securitate și de protecție împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale, și împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării prin aplicarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru acest lucru.
6.6. Baza de prelucrare a datelor cu caracter personal.

„E.Miroglio Trade SRL' proceseză date cu caracter personal în mod legal, deoarece acestea sunt furnizate de către clienți în legătură cu bunurile și serviciile oferite prin intermediul acestui site, în cadrul unui contract de vânzare/cumparate sau atunci când este necesar pentru îndeplinirea condițiilor de guvernare folosind platforma magazinului/site-ului on-line „DIKA“. Principalul motiv pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este o acțiune privind punerea în aplicare a contractului de vânzare-cumpărare, atunci când clienții efectuează o achiziție, la înregistrarea pe site-ul magazinului online „DIKA“ și/sau atunci când se utilizează oricare dintre serviciile sau funcțiile noastre, cu toate că există și alte motive care permit administratorului să le prelucreze, cum ar fi interesul său pentru a răspunde întrebărilor clienților sau pe baza consimțământului, care acestea exprimă pentru posibilitatea de a primi mesaje publicitare.
6. 7. Scopurile pentru care sunt prelucrate datele cu caracter personal.
E. Miroglio Trade' SRL procesează datele personale ale clienților săi:
- pentru administrarea înregistrării utilizatorilor la magazinul on-line;
- pentru dezvoltarea în continuare, implementarea și realizarea contractului de vânzare care urmează să fie încheiat între administratorul și clienții prin intermediul site-ului magazinului online;
- să furnizeze informații direct legate de bunurile solicitate de clienți;
- să primească mesaje publicitare despre propunerile /ofertele /articolele noastre adresate clienților;
- atunci când este utilizat re-marketingul pe site-uri de încredere, inclusiv pe Facebook;
- atunci când „E.Miroglio Trade SRL' caută opinia clienților săi cu privire la mărfurile oferite;
- atunci când efectuează analize statistice și alte analize ale serviciilor oferite prin intermediul magazinului on-line;
- pentru notificarea modificările Condițiilor generale ale Politicii de confidențialitate sau ale serviciilor noastre.
6.8. Modul de colectare a datelor personale.
Clienții furnizează datele lor personale în mod voluntar atunci când utilizează site-ul nostru www.dikastore.ro. De exemplu, atunci când este lansată o întrebare pentru un anumit articol sau un serviciu, sau un proces prin care sunt comandate produsele oferite de „E. Miroglio Trade“ SRL prin intermediul magazinului on-line „DIKA“, și în special, în cazul în care clientul/utilizatorul completează datele sale cu caracter personal, care este o condiție pentru accesul la anumite funcții sau servicii pe platforma. Câmpuri definite care sunt listate ca obligatorii de completat, sunt informațiile de care administratorul are nevoie pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare, pentru efectuarea transportului bunului și realizarea drepturilor părților contractante.
Prin trimiterea datelor cu caracter personal din punctul precedent, utilizatorul este de acord să primească la adresa sa electronică confirmarea comenzii și informațiile pentru trimiterea comenzii prin curier. Datele personale ale utilizatorilor vor fi utilizate exclusiv în scopul administrării contractului specific.
Atunci când utilizatorul își exprimă consimțământul de a primi mesaje promoționale, utilizatorul este de acord să primească pe e-mail, promotiile curente și ofertele commerciale.

6.9. Termenul de stocare a datelor cu caracter personal
„E.Miroglio Trade“ SRL ca administrator ia toate măsurile necesare pentru protejarea și stocarea datelor cu caracter personal pentru perioada, în care datele personale sunt stocate, numai în măsura în care și până când este necesar pentru activitatea pentru care au fost acordate, în conformitate cu cerințele și termenii limită pentru aceasta, prevăzute în actele normative aplicabile și eficiente în Romania, dar nu mai mult de 7 ani. La expirarea acestei perioade, datele personale ale clientului / utilizatorului vor fi distruse.
Datele furnizate în scopuri de marketing, sunt păstrate până când utilizatorii ne notifică că nu mai dorește să primească informațiile respective de la noi. Odată ce obiectivele de procesare a datelor au fost îndeplinite, administratorul le distruge.
6.10. Accesul la datele personale furnizate de utilizatori
„E.Miroglio Trade SRL“ ca operator de date personale este obligat să nu vândă, să nu dezvăluie și, să nu împărtășească în scopuri de marketing informații personale furnizate unor terțe părți. Numai persoanele autorizate vor putea accesa aceste date/
Informații despre datele personale ale clienților săifurnizorilor de servicii terte,subcontractori și alte organizații relevante numai și exclusiv în scopul de a desfășura activități de furnizarea servicilor pentru clienții / utilizatorii , pentru care acestea le-au dat consimțământul său explicit. Datele personale ale utilizatorilor până la data distrugerii nu sunt furnizate unor terțe părți, fără acordul prealabil al consumatorului, cu excepția cazurilor prevăzute de lege sau în ordinea legală a unei autorități publice. Cu toate acestea, atunci când sunt utilizați furnizori de servicii terți, sunt dezvăluite numai informațiile personale, necesare pentru furnizarea serviciului, pentru care sunt furnizate de către clienți/utilizatori. Părțile terțe - beneficiari, cu care „E. Miroglio Trade“ SRL lucrează, sunt în primul rând, furnizorii de servicii, prin care furnizează achizițiile cumpărătorilor. Acestea vor folosi datele personale furnizate pentru a furniza informații și pentru a-și îndeplini obligațiile care decurg din contractele încheiate cu aceștia.
Furnizarea de date cu caracter personal instituțiilor statului poate avea loc numai în cazurile prevăzute de lege și într-un volum care nu depășește scopurile pentru care au fost solicitate.
Angajații www.dikastore.ro garantează și sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale utilizatorilor.
6.11. Dreptul de acces, corectarea sau ștergerea datelor cu caracter personal.
Clienții / utilizatorii au dreptul în orice moment să solicite:
1. Accesul la datele cu caracter personal colectate în procesul de furnizare și utilizare a serviciilor, inclusiv: confirmarea dacă procesăm datele cu caracter personal ne sunt furnizate, ce categorii de date sunt, scopul procesării și destinatarii cărora le sunt dezvăluite datele.
2. Corectarea datelor cu caracter personal pe care clienții / utilizatorii le-au furnizat atunci când sunt inexacte.
3. Ștergerea datelor cu caracter personal atunci când nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod, și nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea, excepția cazului în care, acordul pe care se bazează prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și atunci când acestea au fost procesate ilegal. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării, bazată pe cel dat înainte de retragerea acestuia.
6.11. Pentru a efectua acțiunile de mai sus de acces, corectare și ștergere a datelor cu caracter personal este posibil numai în cazul în care utilizatorul solicită acest lucru printr- o cerere scrisă adresată administratorului, care trebuie să conțină:
1. Numele, adresa și alte date de identificare ale persoanei în cauză;
2. Descrierea cererii;
3. Forma preferată pentru furnizarea informațiilor;
4. Semnătura, data depunerii cererii, adresa de corespondență și numărul de telefon de contact;
5. Procura autentificată de notar atunci când este prezentată de o persoană autorizată.
Cererea se trimite la adresa unde Administratorul își are sediul social prin scrisoare recomandată sau prin curier.
Administratorul va notifica decizia de efectuarea acțiunii solicitate sau refuzul pentru acesta în termen de o lună de la primirea cererii. Notificarea va fi trimisă prin poștă cu confirmare de primire sau poate fi primită personal contra semnării.

6.12. Dreptul la contestație.
În cazurile prevăzute de lege fiecare consumator are dreptul să:
pct.1. Depună o contestație către administrator, împotriva prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la acesta, în prezența unui temei legal pentru această. În cazul în care contestația este justificată, datele personale ale persoanei din acel moment nu pot fi prelucrate mai departe;

pct. 2. De a se opune prelucrării datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct;
pct. 3. Să fie informat înainte ca datele sale personale să fie dezvăluite pentru prima dată unor terțe părți sau utilizate în numele dvs. Pentru scopurile în sensul punctului precedent al acestui articol, oferindu-vă posibilitatea de a vă opune la o astfel de divulgare sau utilizare
pct. 4. Fiecare utilizator poate face o plângere cu privire la modul în care sunt prelucrate datele sale cu caracter personal, contactându-ne la tel. 0744104249.
pct. 5. În toate cazurile, în care clientul / utilizatorul consideră că datele sale sunt prelucrate în mod ilegal sau răspunsul nu satisface cererea trimisă, clientul / utilizatorul poate solicita autorității competente pentru protecția datelor cu caracter personal - Comisia pentru protecția datelor cu caracter personal. Comisia pentru protecția datelor cu caracter personal este autoritatea de supraveghere, care exercită controlul legal asupra prelucrării datelor cu caracter personal.
6.13. Orice întrebări cu privire la această politică puteți trimite la e-mail: online.romania@dika.com.

7. DISPOZITII GENERALE


7.1. Este posibil că, din cauza spațiului limitat și modul de scriere și de afișare a informațiilor, descrierileproduselor să fie incomplete. La descrierea produsului sunt folosite cuvinte și expresii comune și sunt furnizate informații, în primul rând cu privire la tipul produsului vestimentar, destinația și caracteristicile acestuia.
7.2. Toate produsele, inclusiv cele în promotii și/ sau reducere sunt vândute și livrate până la epuizarea cantităților, chiar dacă acest lucru nu este menționat în mod explicit pe Site.
7.3. Condițiile generale ale „E. Miroglio Trade SRL“ cu privire la magazinul on-line „Dika“ sunt obligatorii pentru toți utilizatorii site-ului.
7.4. Orice utilizare a acestui site înseamnă că, Clientul a citit cu atenție Condițiile generale de utilizare și este de acord să le respecte în mod necondiționat.
7.5. Condițiile generale pot fi modificate unilateral de către „E.Miroglio Trade SRL“, în orice moment, prin publicarea modificărilor pe site. Aceste modificări au efect imediat și sunt obligatorii pentru toți utilizatorii și / sau clienții.
7.6. „E. Miroglio Trade SRL“ are dreptul de a face modificări la condițiile de utilizare în orice moment, la libera sa alegere sau în cazul în care sunt impuse de legislația în vigoare. Acestea pot avea un efect retroactiv asupra comenzilor confirmate anterior și/ sau livrate.
7.7. Dacă oricare dintre prevederile acestor Condiții generale de utilizarea site-ului este invalidă sau inaplicabilă, indiferent de motiv, aceasta nu atrage după sine nulitatea sau aplicabilitatea prevederilor rămase.
7.8. „E. Miroglio Trade SRL“ precizează că, imaginile produselor au un caracter informativ și direcțional, respectiv produsele livrate pot diferi de imagini, din cauza unei modificări a caracteristicilor sau designului acesteia.
7.9. Prin înregistrarea unei comenzi în site, Cumpărătorul acceptă prin telefon sau e-mail de a obține bunul sau serviciul respectiv de la Vânzător contra cost.
7.10. Contractul de vânzare-cumpărare încheiat între Client și Vânzător constă în aceste Condiții generale și informațiile declarate și furnizate de către Cumpărător pe Site.

7.11. Clientul are dreptul de a publica opinii cu privire la bunuri și/sau servicii, precum și a contacta „E.Miroglio Trade SRL“ la adresele din pagina „Contact“ sau prin telefon. Opiniile sau mesaje care conțin blasfemii sau vocabular inadecvat vor fi eliminate de pe site sau ignorate. Vânzătorul are libertatea de a procesa informațiile obținute de la Client, fără necesitatea de a justifica acțiunile sale în acest sens. Clientul are dreptul la o singură înregistrare și să utilizeze doar un singur cont de utilizator pe site.
7.12. Clientul nu poate utiliza conturile unui alt utilizator înregistrat sau să ofere terților posibilitatea de a utiliza contul său. Nu are drept de a crea conturisuplimentare de înregistrare cu rea intenție, în scopul de a abuza funcționalitatea site-ului web, sau să încerce să joace rolul unui alt utilizator.
7.13. Puteți contacta Vânzătorul printr-un link direct cu acesta sau la adresele listate pe site în fila „Contact”. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile obținute fără a fi nevoie să o justifice.
7.14. „E.Miroglio Trade SRL“ poate publica pe site-ul magazinului online „Dika“ publicitate sau informații promoționale pentru bunuri și/sau servicii și/sau promotii oferite de către acesta sau partenerii săi pentru o anumită perioadă de timp, și informații cu privire la disponibilitățile în stoc.
7.15. Toate prețurile bunurilor și/sau serviciilor de pe site sunt finale, afișate în Lei (RON), cu toate impozitele sau taxele impuse de lege.
7.16. În cazul plăților on-line sau plăților pe cale bancară, Vânzătorul nu poartă nici o responsabilitate pentru orice costuri asociate cu taxe, comisioane sau alte plăți suplimentare făcute de Cumpărător, în legătură cu tranzacția în sine, precum și în cazul schimbului valutar aplicat de banca emitentă a cardului clientului, în cazul în care moneda este diferită de LEI(RON). Costurile asociate cu astfel de plăți sunt numai în detrimentul Cumpărătorului.
7.17. Toate imaginile prezentate pe site sunt destinate doar pentru a crea o idee despre tipul produsului/ serviciului, mai degrabă decât să le prezinte cu acuratețe. Cumpărătorul nu v-a avea dreptul sa solicite răspunderea Vânzătorului pentru astfel de discrepanțe.
7.18. Vânzătorul are dreptul de a folosi subcontractori pentru a efectua serviciile oferite pe site fără a fi nevoie de a notifica sau de a obține consimțământul Cumpărătorului pentru acest lucru.

7.19 Vânzătorul garantează utilizatorilor/clienților săi confidențialitatea informațiilor și datelor personale furnizate. Acestea din urmă nu vor fi utilizate, aduse la cunoștința părților terțe în afara cazurilor și condițiilor stabilite în acesti Termeni si Condiții generale. Vânzătorul va proteja datele personale ale utilizatorului/clientului , care au devenit cunoscute la completarea formularului electronic pentru a efectua o solicitare de cumpărare , precum această obligație încetează în cazul în care clientul a furnizat date false. În conformitate cu legislația în vigoare și prevederile acestor Condiții generale, Vânzătorul poate utiliza datele personale ale clienților numai în scopurile stabilite în contract. Orice alte scopuri, pentru care datele sunt utilizate vor fi în concordanță cu legislația Romana, instrumentele internaționale aplicabile, etica Internetului, moralitatea și bunele moravuri.7.20. Vânzătorul este obligat de a nu va divulga informațiile personale ale Clientului către terți - organisme guvernamentale, companii, persoane fizice și altele, cu excepția cazului când acesta a primit acordul scris al clientului, informațiile sunt solicitate de către organele de stat sau funcționarii care conform legislației în vigoare au dreptul de a solicita și de a colecta astfel de informații. Vânzătorul este obligat să furnizeze informațiile în virtutea legii.
7.21. Toate drepturile de autor și drepturilе de proprietate intelectuală dе pe site, imaginilе, designul, denumirile, mărcile comerciale și altele aparțin „E. Miroglio Trade SRL“. Prin accesarea și / sau utilizarea acestui site utilizatorul nu primește nici un consimțământ sau permisiunea de a folosi drepturile de autor și drepturile de proprietate intelectuală ale „E. Miroglio Trade SRL“.
7.22. Prin utilizarea site-ului, utilizatorul nu obține dreptul de a copia, imprumuta sau de a utiliza într-un alt fel imagini, denumiri comerciale sau branduri, chiar dacă utilizarea este pentru scopuri personale.

8. SITUAȚII DE FORȚĂ MAJORĂ

8.1. Părțile sunt scutite de la îndeplinirea obligațiilor contractuale în caz de forță majoră. Circumstanțele de forță majoră sunt cele prevăzute la art. 306, alin. 2 din Legea comerțului.
8.2. Cu condiția ca în termen de 14 (paisprezece) zile de la data producerii situației de forță majoră, aceasta nu se oprește, fiecare dintre părți are dreptul de a informa cealaltă parte de rezilierea contractului, fără a datora celeilalte părți despăgubiri pentru pagubele suferite .

9. ALTE CONDIȚII

9.1. Aplicabilă contractului dintre E. Miroglio Trade SRL și client este legea romana.
9.2. Limba contractului este limba romana.
9.3. Toate disputele dintre părți sunt rezolvate într-un spirit de înțelegere și bunăvoință. În cazul în care nu se ajunge la un acord, toate litigiile restante, inclusiv litigiile care decurg din sau cu privire la interpretarea, invaliditatea, executarea sau rezilierea, precum și disputele cu privire la completarea lacunelor în contract sau adaptarea acestuia la noile circumstanțe vor fi rezolvate prin instanța competentă din localitatea de înregistrare a comerciantului, în conformitate cu legislația romana.