CONDIȚII GENERALE ale SC ”E. Miroglio Trade SRL'’
pentru utilizarea magazinului on-line www.dikastore.ro
I. DISPOZIȚII GENERALE
1. Acest document constituie condițiile generale de utilizare a platformei
virtuale pentru vânzarea de bunuri www.dikastore.ro și
subdomeniile acestuia, care stabilesc normele de utilizare, inclusiv încheierea
unui contract de vânzare cu acest magazin on-line. Prin plasarea unei comenzi
pe site-ul www.dikastore.ro clientul
declară, că este familiarizat cu acești termeni generali și acceptă că acestea
sunt obligătorii în relațiile sale cu Vânzătorul, și se angajează să le
respecte.
2. Identificarea utilizatorului/clientului în scopul de a reproduce declarația
sa de acceptare Termenilor si Condițiilor generale, precum și comanda plasată,
se face prin stocarea fișierelor log pe serverul de fișiere www.dikastore.ro server
de fișiere, stocarea adresei IP a utilizatorului/clientului, precum și orice
alte informații.
2. DEFINIȚII
2.1.
Vânzător - „E. Miroglio Trade SRL‘' sau orice partener al „E.Miroglio Trade SRL'’ cu inregistrare in Bucuresti Sector 1, Bd.
G-ral., Ghe. Magheru, Nr 32-36, Ap. 15, CUI: RO 38306580.
2.2. Client - orice persoană fizică sau juridică sau altă entitate juridică
care utilizează magazinul on-line „DIKA“ în orice mod, inclusiv, dar nu numai,
studiindu-l, plasează comenzi, cumpără, returnează bunuri și altele.
2.3. Site-ul - o platformă virtuală pentru vânzarea de bunuri situată pe
domeniul www.dikastore.ro și
subdomeniile sale.
2.4. Contul - secțiunea a site-ului, formată de adresa de e-mail și parola,
care permite clienților să trimită Comandă și care conține informații cu
privire la Client.
2.5. Favorite - o secțiune din cont, care permite Cumpărătorului
/Utilizatorului să creeze propriile liste de produse preferate.
2.6. Comandă - un document electronic, care reprezintă o formă de comunicare
între Cumpărător și Vânzător, prin care Cumpărătorul declară Vânzătorului prin
intermediul site-ului, intenția sa de a cumpăra bunuri și servicii de pe site.
2.7. Bunuri și Servicii - orice obiect al contractului de vânzare-cumpărare de
pe Site.
2.8. Promoții- orice comunicare
comercială care vizează promovarea anumitor bunuri și/sau servicii care sunt
oferite în cantități limitate, cu excepția cazului în care
comunicarea comercială nu se specifică altfel, pentru o anumită perioadă de
timp specificată de Vânzător.
2.9. Contractul - reprezintă contractul încheiat de la distanță între Vânzător
și Cumpărător pentru vânzarea de bunuri și/sau servicii din site-ul web, o
patre integrată a acestora fiind Termenilor si Condițiilor générale de
utilizare a site-ului.
2.10. CUPRINS:
a)
toate informațiile de pe Site, care sunt accesibile printr-o conexiune la
Internet și utilizarea unui dispozitiv conectat la internet
b) informații cu privire la Clienți și legate de și/sau servicii, și/sau
tarifele aplicabile de către părțile terțe cu care Vânzătorul a încheiat sub o
anumită formă acorduri de parteneriat,
c) datele Vânzătorului sau alte date referitoare la acesta.
2.11. Rambursarea sumelor – o acțiune din partea „E.Miroglio Trade SRL” pentru
restituirea unei sume Cumpărătorului, ca urmare a încetării sau neexistenței
unui contract de vânzare-cumpărare din Site efectuată numai prin transfer
bancar.
2.12. Specificații - Toate caracteristicile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor,
astfel cum sunt specificate în descrierea lor, furnizate de producător.
2.13. Utilizator - este orice persoană care a încărcat site-ul/numele
site-ului/ pe calculatorul său.
2.14. Comanda - este orice bun selectat și toate celelalte atribute legate
de livrarea și plata produsului de către client/utilizator.
2.15. Magazinul internet www.dikastore.ro este
proprietatea COMERCIANTULUI.
3.
COMANDA
3.1. Clientul poate lansa o comandă către magazinul electronic, prin indicarea
unei adrese e-mail valabile; completarea adresei reale pentru livrarea
mărfurilor, completarea datelor adevărate de contact - două numere de telefon.
3.2. Clientul se obligă și este responsabil pentru toate datele de achiziție,
pe care le-a declarat prin comanda completată și lansată Vânzătorului, să fie
adevărate, complete și corecte la data expedierii comenzii.
3.3. Fiecare Bun și/sau Serviciu adăugate in coșul de cumpărături, este
disponibilă pentru cumpărare în cadrul cantităților disponibile. Adăugarea unui
Bun și/sau Serviciu în coșul de cumpărături, nu conduce la înregistrarea
comenzii și salvarea automată a Bunului și/sau Serviciului. Comanda este
activată prin apăsarea butonului „Comandă“ și după ce site-ul încărcă toate
informațiile despre o anumită comandă (articole comadate, data și adresa de
livrare). Această acțiune are o forță juridică obligatorie. Clientul primește
un mesaj electronic / e-mail / de la adresa de confirmare a comenzii online.romania@dika.com,
și cu primirea acestei confirmări, se consideră că contractul este încheiat.
Locul încheierii contractului este adresa de management al Vânzătorului, iar
data semnării contractului- data expedierii confirmării de către Vânzător.
Locul livrării mărfurilor este o adresa valabila pe teritoriul României.
Contractele cu adresa de livrare în afara teritoriului României nu se vor
încheia și nu se vor executa.
3.4. În cazul comenzii lansate cu succes, Utilizatorul primește o confirmare a
comenzii prin e-mail, la adresa de e-mail specificată de acesta „E. Miroglio
Trade SRL” nu este responsabil în cazul în care clientul nu primește un e-mail
de confirmare, deoarece a greșit adresa de e-mail, precum și datorită unui
motiv care se datorează sistemului electronic în care este înregistrată adresa
clientului. În confirmarea prin e-mail se indică produsele comandate, numărul
comenzii, data și ora în care este lansată comandă. Înainte de confirmarea
comenzii, Vânzătorul are dreptul de a efectua o precizare a comenzii prin
telefon doar dacă sunt necesare informații suplimentare. După precizare
Vânzătorul poate accepta sau respinge comanda. Prin primirea unui e-mail de
confirmare, contractul se consideră încheiat.
3.5. Prin lansarea comenzii Clientul autorizează Vânzătorul să-l contacteze
prin orice mod posibil, atunci când este necesar, în legătură cu comanda sau
Contractul încheiat. Pentru a lua legătură cu consumatorul, Vânzătorul poate
folosi terțe părți, inclusiv mandatari sau centre de asistență/call centre și
altele.
3.6. Vânzătorul are dreptul de a refuza, de a executa și/sau de a anula o
comandă deja lansată de a clientului, pentru care va notifica Clientul, în
cazul în care valoarea produselor comandate nu intră în contul Vânzătorului în
cazul de plăți on-line, precum și cu condiția ca Datele furnizate de client de
pe Site sunt incomplete și/sau incorecte. În aceste cazuri, refuzul, anularea
comenzii nu poartă nici o răspundere sau obligație ulterioară a oricărei părți
împotriva celeilalte, și în consecință, nici una dintre ele nu are dreptul de a
solicita despăgubiri de la cealaltă parte pentru anularea comenzii.
3.7. Vânzătorul își rezervă dreptul de a rezilia unilateral contractul cu
client prin notificare electronică / e-mail / de la adresa online.romania@dika.comelectronică
specificată de utilizător, în cazul în care toate bunurile sau o parte din
bunurile comandate sunt epuizate sau nu pot fi livrate din motive independente
de furnizor. În lipsa disponibilității mărfurilor comandate în cadrul
săptămânii de lucru, Vânzătorul va notifică utilizatorul/clientul cu privire la
epuizarea acesteia prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificată
de client. În cazul în care a fost făcut transfer bancar în contul
Vânzătorului, clientul printr-un mesaj /e-mail /la adresa online.romania@dika.com poate
alege restituirea sumei plătite, sau alegerea unor alte bunuri disponibile,
precum prețul plătit de utilizator va fi scăzut din prețul bunului nou ales.
3.8. Produsele achiziționate de la magazinul on-line pot fi returnate sau înlocuite
de către utilizator în magazinul Vânzătorului cu marca „Dika“, sau să fie
trimise în detrimentul utilizatorului la depozitul central al Vânzătorului, la
adresa indicată mai jos în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea
bunurilor. Produsele trebuie să fie însoțite de o chitanță sau factură, să fie
în aspect comercială bun cu etichetele și ambalaje originale, fără defecte
și/sau urme de produse cosmetice.
În cazul în care clientul dorește să schimbe mărimea produsului comandat,
clientul trebuie să completeze un 'formular de înlocuire cu altă mărime'.
Înlocuirea are loc dacă noua dimensiune este disponibilă. În lipsa unei
mențiuni exprese pentru înlocuirea mărimii produsului comandat în
formularul de înlocuire, se consideră că este prezentă returnarea unui produs.
În cazul în care clientul dorește înlocuirea unui articol cu un alt model
articol, este necesar să fie completat un „formular de înlocuire a articolului
cu un alt model articol.“ Înlocuirea va avea loc dacă noul articol /model/
dimensiune este disponibil.
La
înlocuirea unui articol cu valoare mai mare, Clientul plătește diferența odată
cu trimiterea formularului sau cel târziu până la data livrării. La înlocuirea
cu un articol de valoare mai mică, E. Miroglio Trade SRL va restitui diferența
prin transfer bancar.
Toate costurile de transport pentru returnare și înlocuire sunt în detrimentul
clientului. Bunurile vor fi returnate cu confirmare de primire, în caz
contrar''E. Miroglio Trade SRL” nu este răspunzătoare pentru bunurile pierdute.
Bunurile trebuie returnate la următoarea adresă: magazinul 'Dika' din incinta
Mall Afi Palace Cotroceni, Bd. Vasile Milea, nr 4, Sector 6, Bucuresti.
3.9. Rambursarea sumei pentru bunurile returnate în magazinul 'Dika' din
incinta Mall Afi Palace Cotroceni Bd. Vasile Milea, nr 4, Sector 6, Bucuresti
de la punctul 3.8 , se face prin transfer bancar în termen de 14 zile
lucrătoare de la data primirii mărfii în magazinul 'Dika' din incinta Mall Afi
Palace Cotroceni, Bd. Vasile Milea, nr 4, Sector 6, Bucuresti.
Detaliile contului bancar la care Cumpărătorul dorește să primească suma sunt
furnizate în formularul de returnare. 'E. Miroglio Trade SRL” nu este
responsabil pentru un cont bancar specificat incorect. În cazul plății cu card
bancar și a necesității unei rambursări, atunci suma va fi rambursată pe cardul
bancar cu care a fost plătită comanda. Toate costurile de rambursare bancare
sunt în detrimentul clientului.
3.10. În cazul în care bunurile și/sau Serviciile comandate și preplătite de
către Client nu pot fi livrate / furnizate de către Vânzător, acesta din urmă
va informa Clientul pentru acest lucru, și va rambursa în contul Clientului
bunurile și / sau serviciile deja plătite în termen de 7 (șapte) zile de la
data la care Vânzătorul a stabilit acest fapt sau de la data la care
Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres dorința de a rezilia Contractul.
3.11. Clientul poate refuza comanda plasată, fără a trebui să-și motiveze
refuzul. Anularea comenzii se poate face prin telefon sau prin e-mail la site-ul
în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea bunurilor. Pentru ca refuzul să
fie valabil, utilizatorul trebuie să furnizeze: numărul comenzii, numărul de
telefon lăsat în comandă, numele cu care este înregistrat, adresa de e-mail cu
care este înregistrat pe site www.dikastore.ro,
costul comenzii și să completeze un formular de returnare a bunurilor care va
însoți livrarea. Toate costurile de rambursare bancare sunt în detrimentul
clientului.
3.12. O reclamație poate fi făcută atunci când articolul achiziționat nu se
potrivește cu contractul dintre părțile contractului de vânzare. Discrepanța în
acordul dintre părți poate fi exprimată în:
a ) defectele de producție ale produsului;
b) nerealizarea întregii cantități solicitate;
c ) livrarea altor bunuri decât cele comandate;
d) inconsecvența livrării cu marimea și/sau culoarea anunțată - mărfurile
expediate în diferite dimensiuni și / sau culori diferite de cele comandate;
e) mărfuri deteriorate în timpul transportului.
3.13. Reclamația poate fi depusă la ”E.Miroglio Trade SRL” la adresa de e-mail
indicată online.romania@dika.com, și
odată cu această Clientul trebuie să returneze mărfurile în termen de 14
(paisprezece) zile de la primirea bunurilor.
3.14.
În caz de reclamație, clientul poate alege să primească un articol fără defecte
sau într-o altă dimensiune sau o altă culoare sau returnarea bunurilor
împotriva restituirii sumei plătite. Consultantul magazinului electronic poate
oferi înlocuirea produsului cu unul sau mai multe articole diferite la prețul
articolului sau un articol nou. Clientul plătește suplimentar, în cazul în care
celălalt articol este mai scump, sau sunt oferite două articole pentru același
preț sau utilizatorului se rambursează diferența dintre articolul înlocuit și
cel nou, în cazul în care prețul noului produs este mai mic decât prețul plătit
de Utilizator.
3.15. În toate cazurile, înlocuirea costurilor de transport a mărfuri sunt
suportate de către client în ambele direcții, cu excepția cazului în care
înlocuirea este impusă din vina Vânzătorului. În cazul în care clientul dorește
să înlocuiască sau să returneze un produs, acest lucru se poate face cu o
companie de curierat aleasa de acesta.
4. PLATA
4.1.
Clientul plătește prețul integral al produsului, anunțat pe site-ul
Vânzătorului. Nu se acceptă o plată parțială. În cazul în care clientul
plătește doar o fracțiune din prețul anunțat a mărfii, se consideră că, acesta
s-a retras de contract, precum suma plătită se restituie clientului în contul
său în termenul convenit.
4.2. Plata se consideră efectuată prin validarea contului bancar al
Vânzătorului/ la plata prin transfer bancar/ în termen de trei zile sau prin
predarea sumei unui curier / la plată cu ramburs.
4.3. Forma de plată va fi indicată de client la plasarea comenzii.
4.4. Costurile cu privire la plată sunt în detrimentul clientului.
4.5. Plata bunurilor comandate poate fi efectuată prin:
- transferul de sume către contul bancar al Vânzătorului prin utilizarea
sistemelor de plată autorizate și a serviciilor de plată (inclusiv prin carduri
bancare)
- plată în numerar la livrarea mărfii prin curier cu metoda de plată selectată
'plată cu ramburs'
Indiferent de modalitatea de plată aleasă, prețul anunțat al bunurilor nu se
modifică și nu se percep comisioane suplimentare de procesare a plății.
4.6. Pentru fiecare articol comandat, utilizatorul trebuie să plătească prețul
anunțat în magazinul electronic la momentul confirmării comenzii.
4.7. Comisioane bancare privind plata cheltuielilor de preț și de transport
pentru livrarea bunurilor, care nu sunt incluse în preț vor fi suportate de
către client.
5. FURNIZAREA BUNURILOR
5.1. Livrarile se fac prin firma de curierat „FAN Courier“ / numit curier sau
curierul / numai pe teritoriul României.
5.2. Livrările se fac doar la comenzile primite cu succes. La ambalarea
bunurilor comandate, utilizatorul va fi informat prin e-mail. Bunurile sunt
transferate la curier pentru transport la adresa respectivă, si AWB curierului
este dovada de livrare a mărfurilor.
5.3. Termenul de livrare după acceptarea comenzii de către Client este de 2
până la 6 zile lucrătoare. Toate comenzile trimise prin curier sunt prevăzute
cu o opțiune de revizuire.
5.4. Costul livrării produselor este plătit de client și este următorul:
a) la ridicarea din magazinul Dika - 0 Lei.
b ) la ridicarea comenzilor de la un birou al companiei de curierat
„FAN Courier“ -0 Lei
c)
la adresa clientului: * la comenzi până la 230 LEI – 19 LEI
* la comenzi de peste 230 LEI - 0 LEI
5.5. Comenzi, care la ordinul clientului sunt trimise pentru primire de la
birou „FAN Courier“, vor fi stocate în biroul curieratului în termen de 10 zile
lucrătoare de la data expedierii. În cazul în care coletul nu va fi revendicat
în această perioadă, E.Miroglio Trade SRL considerată contractul reziliat de
către client.
5.6. Opțiunea de , ‘’revizuire”
este dreptul Cumpărătorului de a examina produsul pentru defecte înainte de a
accepta bunul. Cu excepția cazului în care se convine altfel în aceste condiții
generale, opțiunile de examinare pentru livrările făcute prin curier la biroul
„FAN Courier“ sau la adresa Cumpărătorului se exercită liber și în conformitate
cu serviciile de curierat „deschise înainte de a plăti‘’.
6. PRELUCRAREA ȘI PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Politica de confidentialitate a datelor cu character personal
6.1. „E.Miroglio Trade SRL” în calitate de administrator în sensul legii,
colectează date cu caracter personal ale persoanelor
care vizitează site-ul magazinului online „DIKA“ și prin urmare, se angajează
să asigure confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal ,
oferite de clienții/utilizatorii prin intermediul magazinului on-line DIKA.
Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal a „E.Miroglio
Trade SRL” guvernează în general, modul de culegere a datelor, modul în care
acestea sunt utilizate, condițiile în care aceasta pot fi dezvăluite terților
și modul de stocare.6.2. Fiecare client, care utilizează site-ul și
serviciile oferite de acesta, se consideră că este familiarizat cu această
politică și se angajează să se conformeze acesteia.
6. 3. Ce fel de date cu caracter personal sunt colectate.
„E.Miroglio Trade SRL” colectează
numai datele personale ale clienților, care sunt adecvate, necesare , conexe cu
ținta, care sunt prelucrate („reducerea datelor la minim “), care nu includ
categorie specială de date cu caracter personal ( „date sensibile“) .
Informațiile personale colectate includ numele, adresa, adresa de e-mail,
numărul de telefon și adresa IP.
6. 4. Datele cu caracter personal, pe care „E.Miroglio Trade SRL” colectează în legătură cu serviciile
sale prin intermediul site-ul magazinului online „DIKA“ întotdeauna sunt
prelucrate numai în scopul specific, pentru care au fost furnizate de către
clienți / utilizatori, și nu sunt procesate într-o manieră incompatibilă cu
aceste scopuri.
6.5. „E.Miroglio Trade SRL” prelucrând
datele cu caracter personal furnizate, garantează un nivel adecvat de
securitate și de protecție împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale, și
împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării prin aplicarea unor măsuri
tehnice și organizatorice adecvate pentru acest lucru.
6.6. Baza de prelucrare a datelor cu caracter personal.
„E.Miroglio
Trade SRL' proceseză date cu caracter personal în mod legal, deoarece acestea
sunt furnizate de către clienți în legătură cu bunurile și serviciile oferite
prin intermediul acestui site, în cadrul unui contract de vânzare/cumparate sau
atunci când este necesar pentru îndeplinirea condițiilor de guvernare folosind
platforma magazinului/site-ului on-line „DIKA“. Principalul motiv pentru
prelucrarea datelor cu caracter personal este o acțiune privind punerea în
aplicare a contractului de vânzare-cumpărare, atunci când clienții efectuează o
achiziție, la înregistrarea pe site-ul magazinului online „DIKA“ și/sau atunci
când se utilizează oricare dintre serviciile sau funcțiile noastre, cu toate că
există și alte motive care permit administratorului să le prelucreze, cum ar fi
interesul său pentru a răspunde întrebărilor clienților sau pe baza
consimțământului, care acestea exprimă pentru posibilitatea de a primi mesaje
publicitare.
6. 7. Scopurile pentru care sunt prelucrate datele cu caracter personal.
E. Miroglio Trade' SRL procesează datele personale ale clienților săi:
- pentru administrarea înregistrării utilizatorilor la magazinul on-line;
- pentru dezvoltarea în continuare, implementarea și realizarea contractului de
vânzare care urmează să fie încheiat între administratorul și clienții prin
intermediul site-ului magazinului online;
- să furnizeze informații direct legate de bunurile solicitate de clienți;
- să primească mesaje publicitare despre propunerile /ofertele /articolele
noastre adresate clienților;
- atunci când este utilizat re-marketingul pe site-uri de încredere, inclusiv
pe Facebook;
- atunci când „E.Miroglio Trade SRL' caută opinia clienților săi cu privire la
mărfurile oferite;
- atunci când efectuează analize statistice și alte analize ale serviciilor
oferite prin intermediul magazinului on-line;
- pentru notificarea modificările Condițiilor generale ale Politicii de
confidențialitate sau ale serviciilor noastre.
6.8. Modul de colectare a datelor personale.
Clienții furnizează datele lor personale în mod voluntar atunci când utilizează
site-ul nostru www.dikastore.ro.
De exemplu, atunci când este lansată o întrebare pentru un anumit articol sau
un serviciu, sau un proces prin care sunt comandate produsele oferite de „E. Miroglio
Trade“ SRL prin intermediul magazinului on-line „DIKA“, și în special, în cazul
în care clientul/utilizatorul completează datele sale cu caracter personal,
care este o condiție pentru accesul la anumite funcții sau servicii pe
platforma. Câmpuri definite care sunt listate ca obligatorii de completat, sunt
informațiile de care administratorul are nevoie pentru încheierea contractului
de vânzare-cumpărare, pentru efectuarea transportului bunului și realizarea
drepturilor părților contractante.
Prin trimiterea datelor cu caracter personal din punctul precedent,
utilizatorul este de acord să primească la adresa sa electronică confirmarea
comenzii și informațiile pentru trimiterea comenzii prin curier. Datele
personale ale utilizatorilor vor fi utilizate exclusiv în scopul administrării
contractului specific.
Atunci când utilizatorul își exprimă consimțământul de a primi mesaje
promoționale, utilizatorul este de acord să primească pe e-mail, promotiile curente
și ofertele commerciale.
6.9.
Termenul de stocare a datelor cu caracter personal
„E.Miroglio Trade“ SRL ca administrator ia toate măsurile necesare pentru
protejarea și stocarea datelor cu caracter personal pentru perioada, în care
datele personale sunt stocate, numai în măsura în care și până când este
necesar pentru activitatea pentru care au fost acordate, în conformitate cu
cerințele și termenii limită pentru aceasta, prevăzute în actele normative
aplicabile și eficiente în Romania, dar nu mai mult de 7 ani. La expirarea
acestei perioade, datele personale ale clientului / utilizatorului vor fi
distruse.
Datele furnizate în scopuri de marketing, sunt păstrate până când utilizatorii
ne notifică că nu mai dorește să primească informațiile respective de la noi.
Odată ce obiectivele de procesare a datelor au fost îndeplinite,
administratorul le distruge.
6.10. Accesul la datele personale furnizate de utilizatori
„E.Miroglio Trade SRL“ ca operator de date personale este obligat să nu vândă,
să nu dezvăluie și, să nu împărtășească în scopuri de marketing informații
personale furnizate unor terțe părți. Numai persoanele autorizate vor putea
accesa aceste date/
Informații despre datele personale ale clienților săifurnizorilor de servicii terte,subcontractori
și alte organizații relevante numai și exclusiv în scopul de a desfășura
activități de furnizarea servicilor pentru clienții / utilizatorii , pentru
care acestea le-au dat consimțământul său explicit. Datele personale ale
utilizatorilor până la data distrugerii nu sunt furnizate unor terțe părți,
fără acordul prealabil al consumatorului, cu excepția cazurilor prevăzute de
lege sau în ordinea legală a unei autorități publice. Cu toate acestea, atunci
când sunt utilizați furnizori de servicii terți, sunt dezvăluite numai
informațiile personale, necesare pentru furnizarea serviciului, pentru care
sunt furnizate de către clienți/utilizatori. Părțile terțe - beneficiari, cu
care „E. Miroglio Trade“ SRL lucrează, sunt în primul rând, furnizorii de
servicii, prin care furnizează achizițiile cumpărătorilor. Acestea vor folosi
datele personale furnizate pentru a furniza informații și pentru a-și îndeplini
obligațiile care decurg din contractele încheiate cu aceștia.
Furnizarea de date cu caracter personal instituțiilor statului poate avea loc
numai în cazurile prevăzute de lege și într-un volum care nu depășește
scopurile pentru care au fost solicitate.
Angajații www.dikastore.ro garantează
și sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale
utilizatorilor.
6.11. Dreptul de acces, corectarea sau ștergerea datelor cu caracter personal.
Clienții / utilizatorii au dreptul în orice moment să solicite:
1. Accesul la datele cu caracter personal colectate
în procesul de furnizare și utilizare a serviciilor, inclusiv: confirmarea dacă
procesăm datele cu caracter personal ne sunt furnizate, ce categorii de date
sunt, scopul procesării și destinatarii cărora le sunt dezvăluite datele.
2. Corectarea datelor cu caracter personal pe care
clienții / utilizatorii le-au furnizat atunci când sunt inexacte.
3. Ștergerea datelor cu caracter personal atunci
când nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate sau
prelucrate în alt mod, și nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea,
excepția cazului în care, acordul pe care se bazează prelucrarea datelor cu
caracter personal, precum și atunci când acestea au fost procesate ilegal.
Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării, bazată pe cel
dat înainte de retragerea acestuia.
6.11. Pentru a efectua acțiunile de mai sus de acces, corectare și ștergere a
datelor cu caracter personal este posibil numai în cazul în care utilizatorul
solicită acest lucru printr- o cerere scrisă adresată administratorului, care
trebuie să conțină:
1. Numele, adresa și alte date de identificare ale persoanei în cauză;
2. Descrierea cererii;
3. Forma preferată pentru furnizarea informațiilor;
4. Semnătura, data depunerii cererii, adresa de corespondență și numărul de
telefon de contact;
5. Procura autentificată de notar atunci când este prezentată de o persoană
autorizată.
Cererea se trimite la adresa unde Administratorul își are sediul social prin
scrisoare recomandată sau prin curier.
Administratorul va notifica decizia de efectuarea acțiunii solicitate sau
refuzul pentru acesta în termen de o lună de la primirea cererii. Notificarea
va fi trimisă prin poștă cu confirmare de primire sau poate fi primită personal
contra semnării.
6.12.
Dreptul la contestație.
În cazurile prevăzute de lege fiecare consumator are dreptul să:
pct.1. Depună o contestație către administrator, împotriva prelucrării datelor
cu caracter personal referitoare la acesta, în prezența unui temei legal pentru
această. În cazul în care contestația este justificată, datele personale ale
persoanei din acel moment nu pot fi prelucrate mai departe;
pct.
2. De a se opune prelucrării datelor cu caracter personal în scopuri de marketing
direct;
pct. 3. Să fie informat înainte ca datele sale personale să fie dezvăluite
pentru prima dată unor terțe părți sau utilizate în numele dvs. Pentru
scopurile în sensul punctului precedent al acestui articol, oferindu-vă
posibilitatea de a vă opune la o astfel de divulgare sau utilizare
pct. 4. Fiecare utilizator poate face o plângere cu privire la modul în care
sunt prelucrate datele sale cu caracter personal, contactându-ne la tel.
0744104249.
pct. 5. În toate cazurile, în care clientul / utilizatorul consideră că datele
sale sunt prelucrate în mod ilegal sau răspunsul nu satisface cererea trimisă,
clientul / utilizatorul poate solicita autorității competente pentru protecția
datelor cu caracter personal - Comisia pentru protecția datelor cu caracter
personal. Comisia pentru protecția datelor cu caracter personal este
autoritatea de supraveghere, care exercită controlul legal asupra prelucrării
datelor cu caracter personal.
6.13. Orice întrebări cu privire la această politică puteți trimite la e-mail: online.romania@dika.com.
7. DISPOZITII GENERALE
7.1. Este posibil că, din cauza spațiului limitat și modul de scriere și de
afișare a informațiilor, descrierileproduselor
să fie incomplete. La descrierea produsului sunt folosite cuvinte și expresii
comune și sunt furnizate informații, în primul rând cu privire la tipul produsului
vestimentar, destinația și caracteristicile acestuia.
7.2. Toate produsele, inclusiv cele în promotii și/ sau reducere sunt vândute
și livrate până la epuizarea cantităților, chiar dacă acest lucru nu este
menționat în mod explicit pe Site.
7.3. Condițiile generale ale „E. Miroglio Trade SRL“ cu privire la magazinul
on-line „Dika“ sunt obligatorii pentru toți utilizatorii site-ului.
7.4. Orice utilizare a acestui site înseamnă că, Clientul a citit cu atenție
Condițiile generale de utilizare și este de acord să le respecte în mod
necondiționat.
7.5. Condițiile generale pot fi modificate unilateral de către „E.Miroglio
Trade SRL“, în orice moment, prin publicarea modificărilor pe site. Aceste
modificări au efect imediat și sunt obligatorii pentru toți utilizatorii și /
sau clienții.
7.6. „E. Miroglio Trade SRL“ are dreptul de a face modificări la condițiile de
utilizare în orice moment, la libera sa alegere sau în cazul în care sunt
impuse de legislația în vigoare. Acestea pot avea un efect retroactiv asupra
comenzilor confirmate anterior și/ sau livrate.
7.7. Dacă oricare dintre prevederile acestor Condiții generale de utilizarea site-ului
este invalidă sau inaplicabilă, indiferent de motiv, aceasta nu atrage după
sine nulitatea sau aplicabilitatea prevederilor rămase.
7.8. „E. Miroglio Trade SRL“ precizează că, imaginile produselor au un caracter
informativ și direcțional, respectiv produsele livrate pot diferi de imagini,
din cauza unei modificări a caracteristicilor sau designului acesteia.
7.9. Prin înregistrarea unei comenzi în site, Cumpărătorul acceptă prin telefon
sau e-mail de a obține bunul sau serviciul respectiv de la Vânzător contra
cost.
7.10. Contractul de vânzare-cumpărare încheiat între Client și Vânzător constă
în aceste Condiții generale și informațiile declarate și furnizate de către
Cumpărător pe Site.
7.11.
Clientul are dreptul de a publica opinii cu privire la bunuri și/sau servicii,
precum și a contacta „E.Miroglio Trade SRL“ la adresele din pagina „Contact“
sau prin telefon. Opiniile sau mesaje care conțin blasfemii sau vocabular
inadecvat vor fi eliminate de pe site sau ignorate. Vânzătorul are libertatea
de a procesa informațiile obținute de la Client, fără necesitatea de a
justifica acțiunile sale în acest sens. Clientul are dreptul la o singură
înregistrare și să utilizeze doar un singur cont de utilizator pe site.
7.12. Clientul nu poate utiliza conturile unui alt utilizator înregistrat sau
să ofere terților posibilitatea de a utiliza contul său. Nu are drept de a crea
conturisuplimentare de înregistrare cu
rea intenție, în scopul de a abuza funcționalitatea site-ului web, sau să
încerce să joace rolul unui alt utilizator.
7.13. Puteți contacta Vânzătorul printr-un link direct cu acesta sau la
adresele listate pe site în fila „Contact”. Vânzătorul are libertatea de a
gestiona informațiile obținute fără a fi nevoie să o justifice.
7.14. „E.Miroglio Trade SRL“ poate publica pe site-ul magazinului online „Dika“
publicitate sau informații promoționale pentru bunuri și/sau servicii și/sau
promotii oferite de către acesta sau partenerii săi pentru o anumită perioadă
de timp, și informații cu privire la disponibilitățile în stoc.
7.15. Toate prețurile bunurilor și/sau serviciilor de pe site sunt finale,
afișate în Lei (RON), cu toate impozitele sau taxele impuse de lege.
7.16. În cazul plăților on-line sau plăților pe cale bancară, Vânzătorul nu
poartă nici o responsabilitate pentru orice costuri asociate cu taxe,
comisioane sau alte plăți suplimentare făcute de Cumpărător, în legătură cu
tranzacția în sine, precum și în cazul schimbului valutar aplicat de banca
emitentă a cardului clientului, în cazul în care moneda este diferită de LEI(RON).
Costurile asociate cu astfel de plăți sunt numai în detrimentul Cumpărătorului.
7.17. Toate imaginile prezentate pe site sunt destinate doar pentru a crea o
idee despre tipul produsului/ serviciului, mai degrabă decât să le prezinte cu
acuratețe. Cumpărătorul nu v-a avea dreptul sa solicite răspunderea
Vânzătorului pentru astfel de discrepanțe.
7.18. Vânzătorul are dreptul de a folosi subcontractori pentru a efectua serviciile
oferite pe site fără a fi nevoie de a notifica sau de a obține consimțământul
Cumpărătorului pentru acest lucru.
7.19 Vânzătorul garantează utilizatorilor/clienților săi confidențialitatea
informațiilor și datelor personale furnizate. Acestea din urmă nu vor fi
utilizate, aduse la cunoștința părților terțe în afara cazurilor și condițiilor
stabilite în acesti Termeni si Condiții
generale. Vânzătorul va proteja datele personale ale utilizatorului/clientului
, care au devenit cunoscute la completarea formularului electronic pentru a
efectua o solicitare de cumpărare , precum această obligație încetează în cazul
în care clientul a furnizat date false. În conformitate cu legislația în
vigoare și prevederile acestor Condiții generale, Vânzătorul poate utiliza
datele personale ale clienților numai în scopurile stabilite în contract. Orice
alte scopuri, pentru care datele sunt utilizate vor fi în concordanță cu
legislația Romana, instrumentele internaționale aplicabile, etica Internetului,
moralitatea și bunele moravuri.7.20. Vânzătorul este obligat de a nu va divulga
informațiile personale ale Clientului către terți - organisme guvernamentale,
companii, persoane fizice și altele, cu excepția cazului când acesta a primit
acordul scris al clientului, informațiile sunt solicitate de către organele de
stat sau funcționarii care conform legislației în vigoare au dreptul de a
solicita și de a colecta astfel de informații. Vânzătorul este obligat să
furnizeze informațiile în virtutea legii.
7.21. Toate drepturile de autor și drepturilе
de proprietate intelectuală dе pe site, imaginilе,
designul, denumirile, mărcile comerciale și altele aparțin „E. Miroglio Trade
SRL“. Prin accesarea și / sau utilizarea acestui site utilizatorul nu primește
nici un consimțământ sau permisiunea de a folosi drepturile de autor și
drepturile de proprietate intelectuală ale „E. Miroglio Trade SRL“.
7.22. Prin utilizarea site-ului, utilizatorul nu obține dreptul de a copia,
imprumuta sau de a utiliza într-un alt fel imagini, denumiri comerciale sau
branduri, chiar dacă utilizarea este pentru scopuri personale.
8. SITUAȚII DE FORȚĂ MAJORĂ
8.1. Părțile sunt scutite de la îndeplinirea obligațiilor contractuale în caz
de forță majoră. Circumstanțele de forță majoră sunt cele prevăzute la art.
306, alin. 2 din Legea comerțului.
8.2. Cu condiția ca în termen de 14 (paisprezece) zile de la data producerii
situației de forță majoră, aceasta nu se oprește, fiecare dintre părți are
dreptul de a informa cealaltă parte de rezilierea contractului, fără a datora
celeilalte părți despăgubiri pentru pagubele suferite .
9. ALTE CONDIȚII
9.1. Aplicabilă contractului dintre E. Miroglio Trade SRL și client este legea
romana.
9.2. Limba contractului este limba romana.
9.3. Toate disputele dintre părți sunt rezolvate într-un spirit de înțelegere
și bunăvoință. În cazul în care nu se ajunge la un acord, toate litigiile
restante, inclusiv litigiile care decurg din sau cu privire la interpretarea,
invaliditatea, executarea sau rezilierea, precum și disputele cu privire la
completarea lacunelor în contract sau adaptarea acestuia la noile circumstanțe
vor fi rezolvate prin instanța competentă din localitatea de înregistrare a
comerciantului, în conformitate cu legislația romana, link catre ANPC.